loading...
آموزش 3dmax
مصطفی بازدید : 1506 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (12)

برای این آموزش به یه اتاق با پنجره نیاز دارید که هم خوتون میتونید درست کنید هم این که میتونید فایلی رو که خودم براتون آماده کردم و آموزش هم برا اساس همین فایل صحنه هست رو دانلود کنید

دانلود فایل صحنه

تو این آموزش نحوه ی نور پردازی داخلی و تنظیمات رندرینگ و environment مربوط به این نوع نور پردازی رو یاد میگیرید . در این آموزش متریال دهی پایانی بر عهده خود شماست .

امیدوارم که از آموزش خوشتون بیاد .

دانلود آموزش

حجم فایل :617 کیلوبایت

تعداد صفحات : 11

زبان : فارسی

فرمت فایل : PDF

نظر یاد تون نره ها

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/03/01 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی ممنون از وبلاگ خوبتون دوست عزیز

این نظر توسط mina sepahvand در تاریخ 1393/08/10 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

merC شکلک
man nemitoonam pardeh besazam شکلک
koli amoozesham didam vali nemishe :\'(
mishe ye amoozesh az pardeh bezari?

این نظر توسط hellieh.r در تاریخ 1393/06/07 و 17:58 دقیقه ارسال شده است

سلام
من نمی توم این فایل ها رو دانلود کنم.
پاسخ : سلام
لینکا سالمه دوباره امتحان کنید

این نظر توسط samd در تاریخ 1393/05/17 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنونم از لطفتون کارتون قابل تقدیره. عباس

این نظر توسط حجت در تاریخ 1392/10/08 و 19:21 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از لطفتون .شکلک

این نظر توسط mohamad در تاریخ 1392/07/14 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

مطالب خوب و کاربردی دارد مرسی از زحمتهات

این نظر توسط pari در تاریخ 1392/05/15 و 12:47 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما. خیلی خوشحال شدم این وبلاگ رو پیدا کردم از زحمات شما خیلی ممنونم. من 2 ماهه که شروع کردم مکس یاد بگیرم و آشنایی با وبلاگ شما خیلی از مشکلاتمو حل کرد. امیدوارم با انرژی این مسیرو ادامه بدین.شکلک

این نظر توسط masi در تاریخ 1392/02/14 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون ک جواب دادی *شکلک happy خوب از اول اینجوری میگفتی حتماً آدم باید اعتراف ب جلبکی کنه *شکلک big grin؟ دیگه گام ب گام عکس گذاشته بودی احساس شرمندگی ب آدم دست میداد*:"> blushing . بازم ممنون برادر ایندفعه موفقیت با ما بود .

پاسخ : خواهش میکنم
امیدوارم موفق به اجرای اون برنامه ی خداپسندانه شده باشی شکلک
جلبک چرا ؟ خب بالاخره تازه کاری مسلما با محیط مکس آشنا نیستی . ولی بهت پیشنهاد میکنم که اول مباحث اولیه ی مکس رو یاد بگیری بعد دنبال آموزش های تکمیلی تو اینترنت بگردی . چون معمولا اینجور آموزشا بنا رو بر این میذارن که کسی که داره اینا رو میخونه با محیط مکس حد اقل آشنایی رو داشته باشه .
موفق باشی

این نظر توسط masi در تاریخ 1392/02/13 و 20:00 دقیقه ارسال شده است

سلام ما که موفق به اجرای این برنامه خدا پسندانه نشدیم شکلک ( اشکال از گیرنده ست شکلک ) آخه برادر من شما فکر کن داری ب کسی ک در حد جلبک از تری دی میدونه آموزش میدی ( خودمو میگم ب کسی برخورد نکنه ! ) . اول اینکه منتال ری چند مدل بود و من با نام و یاد خدا یکیشو زدم شکلک اما دیگه گزینه arch&design و پیدا نکردم و اینگونه بود ک موفقیت با ما همراه نشد شکلک
پاسخ : وااااا !!! خواهر من ، من که بیشتر جاهاش رو تصویری توضیح دادم !! :|
ورژن مکسی که باهاش کار میکنی چنده ؟
اینم توضیح در مورد اینایی که گفتی :

https://rozup.ir/up/mostafa3dmax1/Documents/mental_tutorial.rar


این نظر توسط دارا در تاریخ 1392/02/05 و 23:08 دقیقه ارسال شده است

سپاس سایتت عالیه


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
چیزی برا گفتن ندارم . فقط این که خوش اومدید :)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره مطالب وبلاگ چیه ؟
    بیشتر از کدوم بخش وبلاگ خوشتون میاد و دوست دارید تقویت بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 726
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 3,346
  • بازدید کلی : 111,347
  • کدهای اختصاصی