loading...
آموزش 3dmax
مصطفی بازدید : 1614 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (5)

برای این آموزش به یه پلان اتوکد نیاز دارید که هم میتونید خودتون اونو با نرم افزار اتوکد بسازید هم اینکه میتونید این فایل رو که آموزش هم براساس همین فایل هست رو دانلود کنید .

تعداد صفحات : 5

حجم فایل : 557 کیلوبایت

نوع فایل : pdf

دانلود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Hissassman در تاریخ 1394/07/23 و 17:00 دقیقه ارسال شده است

سلام بخش متریال، فایل ها هیچ کدوم دانلود نمیشن تورو خدا یه کاری بکنین
پاسخ : مرسی از اطلاع رسانیت
لینکا درست شد

این نظر توسط mohammad farahani در تاریخ 1393/03/26 و 13:35 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون از سایت خوبت ولی اگه مطالبه بیشتر بهتری بزاری بیشتر ممنون میشم

این نظر توسط zahra در تاریخ 1392/04/21 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب ممنون...

این نظر توسط umbrella در تاریخ 1392/02/26 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

من میخوام اموزش ساخت خونه را دانلود کنم ولی هر چی رمزم وارد میکنم خطا میده میگه من هنوز توسط مدیر تایید نشدم
پاسخ : سلام با عرض پوزش . به خاطر مشکلاتی در سرویس رزبلاگ این مشکل پیش میاد .
شما الان میتونید با همون نام کاربری و رمز عبوری که ثبت نام کردید وارد بشید
با تشکر

این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/02/16 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

من میخواهم اموزش ساخت خانه را دانلود کنم ولی هر چی رمزم را وارد میکنم خطا میدهد و میگوید من هنوز توسط مدیر تایید نشده ام حالا چی کار کنم
پاسخ : سلام متاسفانه شما به خاطر مشکل در سرویس رزبلاگ ، ثبتنامتون کامل نشده بود .

الان میتونید با همون نام کاربری و رمزی که ثبت نام کردید وارد بشید

این نظر توسط saeed در تاریخ 1392/02/14 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم آقا مصطفی خیلی کمکمون کردی
پاسخ : خواهش میکنم عزیز . خوشحالم تونستم کمک کنم شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
چیزی برا گفتن ندارم . فقط این که خوش اومدید :)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره مطالب وبلاگ چیه ؟
    بیشتر از کدوم بخش وبلاگ خوشتون میاد و دوست دارید تقویت بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 726
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 629
  • بازدید سال : 3,180
  • بازدید کلی : 111,181
  • کدهای اختصاصی