loading...
آموزش 3dmax
مصطفی بازدید : 452 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (2)

تو این قسمت پلاگین هایی که هم برای 32 بیت هم بای 64 بیت باهم تو یه فایل هستن رو قرار دادم امید وارم مفید باشه

 

Roof.Designer.v1.1

Scratch.v1.2

Maxwell.Max.V1.7.8

Onyxgarden.Super.Bundle.With.Treestorm

Polygonmap.v4.3

Rayfire.Tool.V1.34

Habware.Spider

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مصطفی عمویی در تاریخ 1393/09/01 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

عالیه

این نظر توسط فهيمه در تاریخ 1392/02/12 و 0:58 دقیقه ارسال شده است

سلام

اميدوارم بتونيد به من كمك كنيد

پلاگين npower nurbs نسخه 32 يا 64 بيتي رو شديدا احتياج دارم چون خيلي بهش عادت كرده بودم ولي الان از دست دادمش

اگه راهنمايي كنيد ممنون ميشم

شکلک
پاسخ : سلام . من خودم این پلاگینو ندارم اما ببین میتونی از این لینکا دانلودشون کنی .

اگه نتونستی یکم سرچ کنی فک کنم میتونی پیدا کنی .


لينک اول

لينک دوم

لینک سوم


ممکنه آنتی ویروس با این سایتا مشکل داشته باشه . دسترسی آنتی ویروس به وب رو غیر فعال کن میتونی وارد سایت بشی . معمولا ویروسی نیستن بیشتر به خاطر کپی رایت این سایتارو فیلتر میکنن !!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
چیزی برا گفتن ندارم . فقط این که خوش اومدید :)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره مطالب وبلاگ چیه ؟
    بیشتر از کدوم بخش وبلاگ خوشتون میاد و دوست دارید تقویت بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 726
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 3,450
  • بازدید کلی : 111,451
  • کدهای اختصاصی