loading...
آموزش 3dmax
مصطفی بازدید : 787 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (6)

دانلود آموزش 3dmax به صورت pdf

خب بچه ها این آموزشی که گذاشتم در مورد متریال Arch & Design هستش که به ترتیب همه ی گزینه ها و قسمت هاش توضیح داده شده ، امید وارم که بتونه کمکتون کنه .

راستی نظر نذاری خیلی نامردی ، آخه کلی روش زحمت کشیدم!

تعداد صفحات = 31

حجم =1.61 مگابایت

لینک دانلود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط zahea در تاریخ 1393/09/25 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

با سلام
از آموزش نورپردازیتون خیلی خوشم اومد، خیلی خوب توضیح داده بودین، اگه امکان داره آموزش ساخت لباس اعم از لباس زن و مرد رو تو سایت بذارین
خواهشاً هرچه زودتر بهتر
با تشکرشکلک

این نظر توسط محمد ایمانی در تاریخ 1393/05/15 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

ممنونم خیلی خوب بود

این نظر توسط arg در تاریخ 1392/03/23 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام. توضیحات کامل و جامعی بود. با تشکر از زحمات فراوان شما دوست عزیز.

این نظر توسط آیدا در تاریخ 1392/03/05 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

واقعا عالی بود
فقط کاشکی متریال های مکس رو هم بزارید برا دانلود مثلا متریال ورق های کامپوزیت انواع پنجره های آماده و ....
ممنون میشم کمک کنید تا پروژه مکسم عالی بشه چون من فقط در حد ابتدایی مکس بلدم برا 16 تیر تحویل پروژه دارم کمکم کنید مرسیشکلک
پاسخ : سعیم رو میکنم .
اگه کمکی ازم بر بیاد انجام میدم . اگه مشکلی داشتی میتونی بپرسی . حتما جواب میدم

این نظر توسط mehran bagherian در تاریخ 1392/01/03 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

سلام
من مهران هستم دفتر تبلیغاتی در شهرستان مبارکه اصفهان دارم کار من بیشتر طراحی پوستر ، مجلات و روزنامه و بنرهای شهری هست در زضمن نقاش و خوشنویس هم هستم و تدریس می کنم . من نیازی به کار سه بعدی نداشتم اما به دلیل درخواست شهرداری که با آنها کار می کنم نیازمند یادگیری max شدم و تازه شروع کردم . در شهر ما کسی نیست که آموزش بدهد و من از طریق اینترنت و سی دی آموزشی شروع کردم . تازه هم با سایت شما آشنا شدم و از شما متشکرم . من به انیمیشن سازی فعلا نیازی ندارم و بیشتر طراحی کردن و نورپردازی را نیاز دارم اگر من را کمک کنید و راهنمایی نمایید خیلی متشکر می شوم . ایمیل من n.mehr@mihanmail.com و negarestan.mehr@gmail.com است . باز هم متشکرم .

این نظر توسط h در تاریخ 1391/12/01 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

salam amozesh ha nesfe o nim ast masalan pdf 31 safhei 4 safhast dorostesh kon
پاسخ : من تست کردم مشکلی نداشت . دوباره دانلود کنید شاید ناقص دانلود شده . حجم فایل رو دقت کنید حدود 1.6 مگابایت باید باشه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
چیزی برا گفتن ندارم . فقط این که خوش اومدید :)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره مطالب وبلاگ چیه ؟
    بیشتر از کدوم بخش وبلاگ خوشتون میاد و دوست دارید تقویت بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 726
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 3,388
  • بازدید کلی : 111,389
  • کدهای اختصاصی